maandag 6 april 2015

Terug van weggeweest.......

Goedenavond allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben.....de afgelopen tijd helaas geen berichtjes van mij.
Ik heb in de tussentijd wel wat kaartjes gemaakt, maar ook niet echt veel. Maar het probleem dat ik niet op blogs was, dat ligt even anders.....mijn laptop is bijna twee weken weggeweest. :-(
Hij was gecrasht........
Dus ja...ik had de afgelopen tijd alleen mijn telefoon.....want een tablet of andere computer heb ik niet. En ik kan je zeggen....voor even is het niet erg....maar hoe langer het duurde hoe lastiger het werd. Ik had ook geen flauw idee hoe ik met me telefoon op blogs moest....dus dat heb ik maar even gelaten voor wat het was. Een mailtje versturen met mijn telefoon was al lastig zat....jeetje...wat een klein scherm is het dan zeg.
Maar zoals jullie zien.....ik ben weer terug, en ga straks ook weer even een blogrondje doen. Ik kan alleen niet alles terugkijken van de afgelopen twee weken.

Ook is er op 1 april weer de You Can Create It gepubliceerd van de maand maart. Deze heb ik gelukkig wel kunnen inzenden via de mail, maar hier dus helaas nog niet kunnen showen. Deze hebben jullie dus nog van mij tegoed.
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Groetjes Suus

9 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Suus leuk je weer te lezen! Wat naar dat je lap gecrasht was zeg! Gelukkig doet hij het weer :) Ik kan dat ook allemaal niet op mijn telefoon hoor hihi. Je kaart is super leuk! Heel mooi gedaan met de sterren en het kadertje :) De kleuren vind ik super!
Groetjes Chantal

Nel zei

Hoi Suus wat erg ik weet er alles van ik zit ook steeds te tobben met mijn PC maar je bent er weer met hele mooie kaarten ik zeg maar weer tot gauw veel liefs Nel

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje Suus! Leuk met dat schudgedeelte.
En wat irri van je laptop! Weet er alles van, dus ik begrijp je hel goed. Nu hopen dat het allemaal weer functioneert!
Groetjes,
GerJanne

Gaby Dierx zei

Een STER van een kaart...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Heel lastig een crash van de laptop, ik moet zeggen dat ik me heel goed zou redden zonder, ik doe nu ook veel via de phone, maar het is inderdaad lastiger, je kaartje is erg leuk geworden, ik vond het heel lastig. Maar zag dat zelfs Inge ook nog een item toegevoegd had, dus dat ga ik onthouden. Gr Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend van je computer, ik snap dat je er van baalt. Wat een leuke kaart met dat schudkadertje, het ziet er lekker feestelijk uit en je hebt lieve kleurtjes gebruikt. Dit zou ook een leuke kerstkaart kunnen zijn met al die sterretjes...
Lieve groetjes Miranda

Eveline zei

Ik miste je al! Fijn dat je je computer terug hebt.
Leuk kaartje heb je gemaakt. Én je hebt de window sheet gebruikt. Is mij niet gelukt!
Groetjes,
Eveline.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

Dora zei

mooi!!