vrijdag 1 mei 2015

You Can Create It April

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij....tja....de laatste tijd weinig tijd en fut om te knutselen. Erg druk op het werk, aangezien wij overgaan van Fixet naar Hubo. Dus een hoop veranderingen en extra werkzaamheden. Wel erg leuk hoor allemaal.....maar ook wat drukker! Dus ja....als ik dan thuis ben niet altijd zin en fut om te knutselen. Ook ontbreekt het me een beetje aan inspiratie. En ja....we gaan weer richting zomer.....dus dan ben je toch vaker weg/buiten dan dat ik binnen zit. Lekker genieten van het mooie weer!

Maar...toch nog even tijd gevonden om een leuk kaartje in elkaar te freubelen voor de YCCI van April. Ik ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.


Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Caroline van der Straaten zei

Wat heb je er weer een feestelijke creatie van gemaakt Suus! Leuk met die veertjes. Daar heb je toch mooi plezier van he?!
SUper leuk gedaan!!

groetjes van Caro

Chantal zei

Prachtige, strakke kaart Suus! Heel chique met deze mooie kleuren en het lint en de veren zijn zo'n leuke touch :) Je hebt gelijk ... lekker genieten van het mooie weer ;)
Groetjes Chantal

Linda van der Velden zei

Mooi hoor! Stijlvolle kaart!

Sarah zei

Heel tof met die veertjes ! Liefs ☆ Sarah ☆