dinsdag 8 september 2015

En ook nog een mannenvariant..

Hai,

Nou ik vond de sketch bij Knutsels en Kadootjes zo ontzettend leuk om te doen, dat ik er ook nog een mannenvariant van heb gemaakt met spulletjes van Stampin Up.


Op de foto komen de kleuren niet helemaal mooi over....maar ja het was al een beetje donker. Prachtig dit papier van Stampin Up vinden jullie niet? Ik vind het zo fijn om mee te werken! En deze bijbehorende stempel set blijft toch echt wel een van mijn favorieten. En zeker geschikt voor mannenkaartjes.

Groetjes Suus

9 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Suus,

Ook je mannenkaart is super! Leuk dat je 2 uitvoeringen van de sketch hebt laten zien. En dank je wel dat je gezellig meedoet bij K&K.
Liefs, Monique

Hermien zei

Mooi kaartje Suus, alles past leuk bij elkaar.
Gezellig dat je meedoet bij K&K.

Groetjes Hermien

Sarah zei

Deze is ook leuk ! De tijd dringt als ik nog een tweede wil maken , maar de drukte van het nieuwe schooljaar is hier voelbaar : meer moe , geen tijd en geen inspiratie ... Liefs ☆ Sarah ☆

Gaby Dierx zei

Ook weer leuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Jazeker heel mooi papier en heel mooi gemaakt en uitermate geschikt voor mannen. Leuk dat omze schets zo goed in de smaak valt. Gezellig dat je weer mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

He Suus, wat een gaaf kaartje! Heel erg leuk voor een man. Je hebt er en vrolijk geheel van gemaakt. Enne...nee mijn smaak was dat meisje ook niet, maar wel een uitdaging om met spullen aan de slag te gaan, die niet zo bij je passen...
Groetjes,
GerJanne

Chantal zei

Heel leuke mannenkaart Suus!
Groetjes Chantal

Dora zei

mooie kaart!!
ook je vorige kaart in de zomerse kleuren is erg leuk gedaan.
twee echt verschillende kaarten.
groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke variant op de kaart hieronder. Allebei zijn het leuke, vrolijke kaarten.
Lieve groetjes Miranda