zondag 30 juli 2017

Achter de schermen....

Inmiddels ben ik achter de schermen lekker druk bezig om voorbeeldkaartjes te maken, kijken of ik iets van een workshop kan plannen. Ook heb ik een Facebook pagina gemaakt. Ik zou het erg leuk vinden als jullie daar eens komen kijken, en mijn Facebook pagina liken.
SUsie wusie's creaties
Ik heb namelijk gemerkt dat ik veel meer doe met Facebook dan met bloggen. Dus wil je op de hoogte blijven volg dan zeker mijn pagina.
Bloggen moet ik echt nog een beetje leren......dus vandaar dat jullie hier minder vaak een bericht van mij zien dan op Facebook.

Toch wil ik jullie de volgende kaartjes alvast laten zien hier op mijn blog. Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. En ik vind het super leuk om jullie reacties hier onder dit bericht of op mijn Facebook pagina te lezen.






2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hartstikke leuk Suus! De onderste is vast en zeker met scheerschuim gemaakt? Mooi effect.
Ik ben zelf niet zo van FB. Vind het te vluchtig en er zijn zoveel pagina's.... bloggen is voor mij overzichtelijker.
Ach, ieder zijn ding...
GerJanne

Renate zei

Wat een leuke kaarten! Persoonlijk vind ik de bovenste en de onderste de leukste.
Zoals je ziet zit ik ook weer eens op mijn blog.....veel te weinig tijd...

Groetjes, Renate